Delegace Nottingham Trent University květen 2015

 

Podobně jako v roce 2014 jsme připravili na rok 2015 další oficiální delegaci absolventů Nottingham Trent University z České republiky a ze Slovenska.

Termín 14.5. – 17.5.2015 (odlet čtvrtek večer, přílet zpět neděle odpoledne)

Součástí loňského programu byla návštěva univerzitního kampusu, přijetí a diskuze s představiteli školy a jejich fakult. Účastníci delegace byli přijati rovněž představiteli města na nottinghamské radnici. Zajímavá a přínosná byla diskuze se zástupci rozvojových agentur o možnostech vzájemné spolupráce.

Pobyt proběhl v pohodovém a neformálním duchu. Účastníky byla pozitivně oceňována možnost socializace nejen v typických anglických podnicích, ale i při prohlídce centra Nottinghamu a jeho okolí. Účastníci si odnesli příjemné zážitky, inspirace a nová přátelství.

Delegace v květnu 2015 by měla proběhnout v podobném formátu.

Zájem o účast hlaste na info@ntualumni.cz nebo na jiri.slezak@ntualumni.org.uk, případně se můžete předběžně nezávazně registrovat zde:

Předběžná registrace

Předběžný program (bude průběžně zpřesňován):

čtvrtek

- přílet na London Standsted a transfer do Nottinghamu, ubytování

pátek

- návštěva a prohlídka NTU kampusu

- setkání s představiteli školy

- setkání a jednání s místními podnikateli a reprezentanty lokálních autorit

- večerní socializace v typickém lokálním podniku

sobota

- prohlídka Nottinghamu a okolí

- další program dle dohody, individuální program

neděle

- transfer na London Standsted, odlet v 13:50 do Brna

 

Kalkulace

1. transport:

Brno - Standsted - Brno (ryanair.com) – letenka stojí aktuálně cca 2.100 CZK, doporučujeme zakoupit individuálně. Transfer z letiště do Nottinghamu bude dohodnut dle konečného počtu účastníků.

2. ubytování:

Předjednáno je ubytování ve *** hotelu v centru města a blízkosti univerzity, cena 3 nocí ve dvoulůžkovém pokoji s oddělenými lůžky činí pro jednu osobu kolem 2.900 Kč. Na základě závazné přihlášky provedeme rezervaci a případné zpřesnění požadavků na ubytování.

3. příspěvek na organizační náklady - registrační poplatek:

Organizace této akce je časově náročná a souvisejí s ní další náklady. Registrační poplatek činí (cena bez DPH, pro účastníky ze Slovenska odpovídající částky v EUR dle aktuáního přepočtu):

4.990 Kč (nebo ekvivalent v EUR) - při registraci do 12.4.2015

6.990 Kč (nebo ekvivalent v EUR) - při registraci po 12.4.2015

Vyúčtování:

Účastníkům bude na částku ubytování, transferů a organizačních nákladů vystaven zálohový daňový doklad. Po akci bude vystaveno finální zúčtování včetně potřebné dokumentace tak, aby šlo o daňově uznatelné náklady.

Fakturačním subjektem bude SAMBA - Spolek absolventů MBA, který je neplátce DPH.

JS, 20.3.2015